Translate

luni, 5 septembrie 2011

Sosul cu susan si usturoi



Am hotarat sa pregatesc un sos special pentru  “Somonul la gratar”.


Combinatia de ingrediente  pe care am ales-o este ideala atat pentru  somon cat si pentru alti pesti pregatiti la gratar.

Pentru acest sos am folosit
30 g unt
1 lingura sos soya
7 catei usturoi
1 lingura susan
½ ardei gras rosu
6 masline kalamata
Sare
Marar
Patrunjel

Intr-o oala de inox cu baza dubla am pus untul la topit.


Cand untul s-a topit am adaugat usturoiul zdrobit.


Usturoiul a inceput sa se rumeneasca, asa ca am pus si sosul soya.


Am adaugat pe rand

Susanul


Ardeiul gras rosu,


Maslinele tocate


Am stors zeama de lamaie,


Mararul si patrunjelul.


Inca o data ceea ce a iesit arata ca o capodopera, iar mirosul imbietor ma  indeamna sa mananc cat mai repede. J


2 comentarii:

  1. ce bine arata! imi place ca tot timpul imbini ingredientele astfel incat retetele tale sunt pline de culoare.

    RăspundețiȘtergere
  2. uhhh, ce bine arata. vreau si eu. cand mai pregatesti? ioana

    RăspundețiȘtergere