Translate

luni, 21 noiembrie 2011

"Cod" la cuptor cu legume la gratar


Am citit undeva despre "Cod" ca ar fi foarte bogat in proteine si sarac in colesterol, asa ca am hotarat sa mananc mai des, cu toate ca trebuie sa recunosc, nu sunt un iubitor de peste, dar stiu ca trebuie sa mananc.
Reteta de azi am s-o prepar, bineinteles cu pestele "Cod" si legume.


Pestele il voi face la cuptor, iar legumele la gratar. Voi adauga si un sos de “Kefir”, kefir pe care il fac in casa. La acest sos am mai adaugat, pe langa ingredientele pe care le-am pus cand am preparat "Lavashsanwich-ul", gogosar taiat marunt si marar.

Legumele le voi pregati pe gratar. Am nevoie de
2 cepe galbene
2 cepe rosii
2 ardei grasi (diferite culori)
2 morcovi
1 rosie


Cepele le tai rondele cam de 1 cm, la fel si rosia; morcovii ii tai pe lung (dintr-un morcov imi ies 4 felii),


ardeii ii tai patratele, dreptunghiuri, triunghiuri.

Dupa ce pun intr-un vas termoizolant sare grunjoasa, pun fileurile de cod peste sare,


apoi sarez si codul, adaug si ulei de masline,



si-l bag la cuptor 15-20 min. la 270°.

Mai fierb si niste boabe de mazare, tai lamaia rondele si toc patrunjelul.

Pe farfurie pun prima oara sosul, apoi asez legumele la gratar, pestele, decorez cu lamaia, mararul si inchei cu inca un rand de sos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu