Translate

joi, 17 noiembrie 2011

Inghetata cu mousse de ciocolata si capsuni


Chiar daca a venit frigul, o inghetata facuta in casa este un desert perfect pentru pustiul meu.

Cand i-am spus, ca daca e cuminte, am sa-i prepar o inghetata din mousse de ciocolata, amestecat cu miere de albine si capsuni, a fost extrem de fericit.

Am pregatit mousse-ul de ciocolata, l-am lasat la frigider si a doua zi am adaugat
250 g capsuni de la congelator
80 ml smantana dulce
Miere de albine din salcam-bio (dupa gust)


Am pus capsunile, smantana si mierea in blender, 




apoi ceea ce a rezultat am amestecat cu mousse-ul de ciocolata.



Am turnat totul intr-o caserola de plastic si am pus in congelator.


 Din ora in ora am amestecat cu o furculita, ca sa sparg cristalele de gheata.


Dupa cateva ore la congelator inghetata este gata.

Intr-un vas de sticla, alaturi de alune de padure si fulgi de cocos, cu un décor facut dintr-o clementina, totul a fost fabulos.


Un comentariu: