Translate

joi, 1 decembrie 2011

Supa crema de brocoli


De cate ori am preparat supa crema de brocoli, de fiecare data a fost un succes, mai ales insotita de crutoanele mele.

Ca de fiecare data ca sa iasa crema buna, trebuie sa fac o supa buna.

Azi am folosit aripi superioare de curcan pentru supa, la care am mai adaugat
2 morcovi
3 cartofi
1 ceapa
½  radacina telina
2 radacina patrunjel
5 l apa
Sare


Cand supa a fost gata, am tocat 2 cepe si le-am calit intr-o lingura de ulei din samburi de strugure.


Peste ceapa am presarat sare si busuioc din belsug, 


apoi am stins cu un pahar de vin rosu bio.


Am fiert 900 g brocoli si 200 g conopida.

Cand alcoolul din vin s-a evaporat, am adaugat 2 polonice de supa peste ceapa, apoi am pus legumele din supa peste brocoli si conopida.


Cu blenderul vertical am pasat totul, adaugand pe rand cate un polonic de supa, pana a ajuns la consistenta preferata de mine. 



Am incheiat cu niste smantana lichida pentru gatit.

In farfurie arata perfect cu ulei de masline extra virgin, patrunjel proaspat si crutoanele mele, dar si cu paine de casa prajita in furculita la flacara aragazului.


Un comentariu: