Translate

sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Pachetele din muschiulet de porc


Am vrut sa fac ceva migalos din muscchiulet de porc si am reusit sa gatesc “Pachetele din muschiulet de porc”.

Ideea mi-a venit de la “Pachetelele de primavara” insa doream ceva deosebit, asa ca mi-am pus imaginatia la treaba.


Am luat un muschiulet de porc, caruia i-am taiat capetele si am impartit mijlocul in doua parti egale pe care le-am taiat in asa fel incat sa-mi iasa foi din carne.


 Acelasi lucru l-am facut si cu al doilea muschiulet.

Cand am terminat cele patru foi am inceput sa le condimentez  cu ulei de masline, sare si cimbru.


Pentru umplutura am folosit
2 cepe rosii
3 morcovi
400 g fasole rosie
250 g porumb boabe
Grand Marnier
Busuioc 
Sare

La garnitura am pus
500 g ciuperci
1 dovlecel
1 ardei capia copt
4 flori de brocolii
Cateva pastai de fasole verde
Sare
Ulei de masline

Ceapa am taiat-o solzi, morcovii i-am taiat in jumatate pe lung, apoi fiecare jumatate in feliute pe  diagonala. 


Dovlecelul l-am taiat in 6 felii pe lung.


Ciupercile le-am desfacut de codite, iar palariutele le-am crestat cu un cutit in asa fel incat sa imi apara niste cruciulite pe suprafata lor.


In wok-ul de inox am incins ulei din samburi de strugure si am pus ceapa si morcovii. 


Cand acestea s-au calit un pic am adaugat sare, busuioc


 si Grand Marnierul, 


cand alcoolul din Grand Marnier s-a evaporat am pus si fasolea rosie cu porumbul.


Cu ceea ce a rezultat am inceput sa umplu foile din carne. 


Fiecare foaie din carne am impaturit-o in doua si am prins cu scobitori cele trei margini.


Pe gratar am pus pe rand

Dovleceii


Ciupercile


Pachetelele din carne


In restul de umplutura am adaugat brocolii si pastaile de fasole si le-am mai lasat pe foc 2 min.


Peste dovleceii si ciupercile luate de pe gratar am pus sare si ulei de masline si le-am acoperit cu o farfurie, pana carnea a fost gata.


 Pachetelele de carne nu trebuie tinute mult pe gratar, fiind foarte subtiri taiate se fac imediat.

Farfuria care a rezultat a meritat pe deplin efortul depus pentru prepararea acestei delicatese.


Toate aromele s-au imbinat perfect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu