Translate

duminică, 26 februarie 2012

Salata de cartofi - "Martisor"



In timp ce am facut  “Salata de cartofi in post” mi-a venit  ideea  sa fac si “Salata de cartofi – martisor”. Nu stiu daca a mai avut cineva aceasta idée, dar pt sotia mea a fost o bucurie; in plus, e un martisor gustos.

Am folosit urmatoarele ingrediente:
4 cartofi albi
1 cartof dulce
7 oua
½ lamaie
3 castraveti murati
1 ardei capia copt
45 g mazare
½ ceapa rosie
Boabe mustar
3 catei usturoi
Sare
Ulei masline extra virgin
Patrunjel proaspat

Castravetii, ardeiul capia, ceapa le-am taiat ca la “salata de cartofi in post”.

Ouale le-am fiert 7 min. apoi la 5 dintre ele am separat galbenusurile, pe care le-am folosit la sos. Doua dintre ele le-am taiat rondele.

Sosul l-am facut din galbenusurile de la oua, pe care le-am zdrobit cu furculita,

 le-am amestecat cu zeama de la lamaie si cu uleiul de masline.



 In acelasi timp in mojar am zdrobit boabele de mustar cu sare,



 dupa care am adaugat cateii de usturoi 


si Kefir.

 Amestecul din mojar l-am turnat peste amestecul din galbenusuri,


 am mai adaugat Kefir, albus de ou tocat, ardei capia si patrunjel. 





Sosul este asemanator cu “Sosul cu galbenus de ou”.

Cartofii  i-am fiert tot ca la salata de cartofi in post.

Albusul de ou l-am tocat ca si castravetii.

Pe o farfurie am presarat albusul tocat,


 am pus cartofii, 

apoi pe rand am adaugat castravetii,

 ardei capia, 

ceapa, mazarea,

 oul rondele, 

sosul si am incheiat cu patrunjelul.



Consider ca este destul alb si rosu in aceasta salata ca sa fie un martisor culinar!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu