Translate

duminică, 5 februarie 2012

Salata de penne cu urechi de lemn


Din aceeasi categorie ca si salata de iarna este si salata de azi, care este facuta in mare graba si este destinata sa satisfaca gusturile pustiului meu.

Pustiul meu e innebunit sa manance oua fierte, cascaval ras si urechi de lemn, in acelasi timp nu se omoara cu legumele, in schimb eu mananc multe legume si chiar daca nu imi place pestele, sunt constient ca trebuie sa mananc si peste.

Salata de azi se poate face in mai multe variante, dar ingredientele de baza sunt
400 g paste penne
300 g urechi de lemn (hidratate)
100 g  fasole verde
100 g mazare
100 g morcovei
100 g brocoli
1 gogosar murat
50 g masline calamata
2 oua fierte 5 min.
½ lamaie
Sare
Ulei din samburi de struguri
Cascaval bio
Pe langa acestea pot sa adaug sardine, ton, parmezan, patrunjel, ardei gras, castraveti, etc.


Am spus ca am facut salata in mare graba, am pus ouale la fiert in acelasi timp cu apa pentru penne si legume.
In apa in care am fiert pennele si legumele am pus sare. Dupa ce apa da in clocot adaug pastele pe care le fierb 8-10 min. in al doilea vas in care fierb legumele adaug si urechile de lemn si las sa clocoteasca 3 min.

Dupa ce toate au fiert, le strecor , le spal cu apa rece si adaug ulei din samburi de struguri.

Pe o farfurie pun pennele ca baza, deasupra pun legumele si urechile de lemn, adaug masline, gogosarul taiat fasii si oul taiat rondele. Inchei cu ½ lamaie ca décor.


Pe o alta farfurie, care este destinata pustiului meu, pun pastele, urechile de lemn, maslinele, gogosar, oul taiat in patru si la sfarsit cascavalul ras.



Recomand cu drag aceasta salata celor care fac sport si vor sa-si pastreze o greutate optima.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu