Translate

marți, 14 februarie 2012

Sosul meu de ciuperci cu visinata


Sosul meu de ciuperci de cultura (pleurotus) cu visinata a iesit foarte bun, in ciuda scepticismului afisat de catre cei carora le-am spus de acest sos.

Este un sos simplu, usor de realizat si se poate asocia multor preparate; azi, l-am asociat la “cartofii cu crusta crocanta” .


Am pregatit sosul cu
250 g ciuperci de cultura (pleurotus)
1 ceapa rosie (mare)
40 g unt
150 ml visinata (bio)
5 catei de usturoi
Sare
Ulei din samburi de struguri


Si ceapa si ciupercile le toc cat mai mare


nu ma stresez, pt ca asa imi plac mie, bineinteles ca se poate toca si foarte marunt, iar cand sosul e gata se poate folosi blender-ul vertical si pasa. Azi eu le-am lasat ca atare.

Usturoiul l-am taiat rondele.

Intr-o oala, am pus untul la topit, 



am adaugat ceapa, 


iar cand aceasta s-a inmuiat un pic, am pus sare si am turnat visinata.


 La foc mic las 5 min.

Intr-un wok de inox, incing uleiul si pun ciupercile la calit,


 adaug sare si usturoiul.


Cand ceapa e gata, o adaug peste ciupercile calite, 


acopar si las la foc mic 10 min.


Pe o farfurie pun cartofii in crusta, 


ca décor folosesc gogosari, castraveti murati si branza telemea, iar sosul de ciuperci il pun deasupra cartofilor,


 inchei cu inca putina branza telemea.


Restul de sos il pun intr-un castron…


 a disparut!!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu