Translate

joi, 15 martie 2012

Somon la gratar, orez basmati salbatic si sos "Aioli"


Preparatul de azi este o recomandare calduroasa pt cei ce fac sport, dar precizez ca nu e preparatul perfect pt cina, ci mai degraba un pranz copios.

Farfuria e plina de calorii dar si proteine, carbohidrati, grasimi esentiale si minerale.

Am pus la un loc pe o farfurie somon, orez basmati salbatic, legume fierte, sos aioli ( maioneza de usturoi) si ceapa verde.

Pentru aceasta am folosit
4 file-uri somon
200 g orez salbatic nefiert
100 g brocoli
100 g conopida
100 g morcovei
100 g fasole verde
10 catei usturoi
2 cepe verzi
Lamaie
Ulei din samburi de strugure
Ulei de masline extra virgin


Somonul l-am uns cu ulei si l-am sarat apoi l-am pregatit la gratar.

Orezul l-am fiert in apa cu sare.

Legumele de asemenea le-am fiert in apa cu sare.

Sosul “Aioli” l-am pregatit din  cateii de usturoi, sare grunjoasa neiodata si ulei din samburi de struguri.

In mojar am taiat usturoiul,


 am adaugat sarea

 si dupa ce am format o pasta prin zdrobirea usturoiului, am inceput sa adaug ulei,


 putin cate putin exact ca la maioneza de casa, mestecand constant.



Orezul a fiert, somonul e gata, la fel si legumele, le-am strecurat si am inceput sa aranjez pe farfurie, orezul, somonul,


 legumele, 

sosul,

 lamaia, 


ceapa verde taiata marunt 


si am incheiat cu ulei de masline.


2 comentarii:

  1. foarte ok reteta ...da limba romana ne omoara... toti cei....ii invit...sa ce ? pe cine ce? mama ei de gramatica de clasa a opta....in rest numa de bine

    RăspundețiȘtergere
  2. blogul meu se adreseaza celor pasionati de mancare, nu grammar nazi-lor.

    RăspundețiȘtergere