Translate

duminică, 3 iunie 2012

Penne cu urechi de lemn si mult usturoi verde



La fel ca la “ Paste penne cu piept de pui” am facut “ Penne cu urechi de lemn”, dar aici piesa de rezistenta a fost usturoiul verde.

A folosit
500 g penne ( amestecate, din faina de grau dur integral si faina alba)
50 g urechi de lemn deshidratate
4 fire de usturoi  verde
400 g rosii decojite
30 ml ulei masline
Busuioc
Sare

Am pus la fiert 3 L apa cu sare, am tocat usturoiul.

Cand apa a inceput sa clocoteasca am adaugat pennele si urechile de lemn deja hidratate si taiate in bucati.


Uleiul de masline l-am incins si am adaugat usturoil tocat, apoi rosiile decojite, pe care le-am zdrobit cu o lingura, am amestecat si au urmat busuiocul si sarea.




Dupa ce au fiert pastele le-am scurs de apa si le-am adaugat la sosul de ustoroi si rosii.


Pe farfurie am adaugat piept de pui la gratar si mozzarella rasa.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu