Translate

luni, 24 septembrie 2012

Tort de clatite cu dovleac si nuca - French Pancake with pumpkin



Asa cum am spus in postarea “Tarta cu dovleac si nuci Pecan” azi am sa continui seria deserturilor cu dovleac.

Am sa fac un tort de clatite cu dovleac si nuci. Pt asta am nevoie de
1500 g dovlec (dupa ce l-am curatat)
200 g nuca
100 g zahar pt dovleac
100 g zahar pt nuci
35 g unt
2 lingurite ulei de nuci
1 lingurita de scortisoara
10 ml Kirsch Wasser
560 g faina
850 ml lapte
5 oua

Pregatesc aluatul de clatite cu cele 5 oua, pe care le amestec cu o lingura de faina si un praf de sare. 




Adaug laptele, apoi in ploaie cate o lingura de faina. 




Dupa ce am terminat de facut aluatul, il las sa se linisteasca pana cand pregatesc dovleacul si nuca.

Nuca o pisez in robotul de bucatarie, apoi adaug zaharul si uleiul de nuca.






Dovleacul il curat, il rad si apoi il adaug peste caramelul din tigaie. Caramelul il fac din unt si zahar.




Dupa ce dovleacul incepe sa se imoaie, adaug scortisoara si liqorul.




Las dovleacul calit deoparte sa se raceasca.

Acum ma apuc sa fac clatitele. Mai adaug 250 ml apa peste aluatul pe care l-am facut mai devreme si amestec pana se omogenizeaza.

In general fac clatitele foarte subtiri, dar pt tort le fac o idee mai groase. In tigaie pun cate un polonic de aluat plin. Clatitele ies cu circumferinta de 28 cm.


Am terminat clatitele si ma apuc sa fac tortul.


 Asez prima clatita pe care o ung cu darnicie cu dovlec, cate doua linguri. 


Pe a doua clatita pun nuca, tot doua linguri, dar nu cu varf.





Mie mi-au iesit 18 clatite, iar umplutura mi-a ajuns exact pentru cele 18 clatite.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu