Translate

vineri, 16 noiembrie 2012

Salau cu sos de usturoi si coriandru boabe




O cina rapida, gustoasa si rafinata.

Salaul cu sos de usturoi si coriandru.

Ingrediente pt salau
600 g salau filetat (captura)
2 cepe galbene
1 ardei gras verde
1 ardei gras rosu
Sare
Ulei orez

Ingrediente pt sos
1 capatana usturoi
½  ardei gras rosu
½ lingurita boabe mustar
½ lingurita boabe coriandru
½ lamaie
Sare
Ulei orez

Pe langa ingredientele de mai sus am mai folosit 1 dovlecel si mazare, pe care le-am fiert in apa cu sare.

Pestele il amestec cu ceapa taiata solzi, cu ardeiul taiat cubulete, sare si ulei. Le “masez” pe toate intr-un vas de sticla termorezistent si bag la cuptor 15 min la 230°.


Usturoiul curatat il tai in mojar si-l zdrobesc impreuna cu sare.



 Peste usturoiul zdrobit adaug ulei si amestec.

Boabele de mustar le prajesc la foc mic.


 Adaug usturoiul din mojar. 


Tot in mojar zdrobesc si boabele de coriandru peste care adaug zeama de lamaie.



Cand am terminat coriandrul de amestecat cu zeama de lamaie il adaug in tigaie, alaturi de usturoi. Urmeaza ardeiul gras taiat marunt . Mai las 3-4 min la foc mic.




Pe farfurie montez combinatia ideala: salaul, dovlecel, mazare si sosul. Se potrivea de minune si niste coriandru proaspat dar eu nu am avut J.






Un comentariu:

  1. Nu se spune dovlecel se spune foflecel pt ca dupa fierbere se fofleceste . BRAVOOOO !!! Foarte frumoase fotografiile si apetisante

    RăspundețiȘtergere