Translate

joi, 21 februarie 2013

Gogonele umplute cu pasta de naut





Cum reusesti sa faci un copil sa manance sanatos? Simplu, fac preparate haioase!!!

Gogonele umplute cu pasta de naut.

Ingrediente
500 g naut
8-9 catei usturoi
Gogonele
Morcovi murati
Castraveti murati
Rosii cherry
Masline kalamata
Sare
Boia de ardei dulce
Ulei seminte canepa
Ulei floarea soarelui
Zeama lamaie

Nautul il spal si-l inmoi 8 ore, apoi il fierb in apa cu sare 45 min dupa ce da in clocot.

Pasta de naut o fac in mixer, amestecand nautul fiert cu: usturoiul, uleiurile(2-3 linguri din fiecare), boiaua de ardei dulce, sare si zeama de lamaie. Cand pun sare tin seama ca nautul a fiert cu sare!

Pe o farfurie am montat gogonelele umplute si am facut inca o data ceva haios. Am facut ochii din rosii cherry, narile din masline, genele din castraveti taiati subtiri si o limba din felie de morcov. Si sprancenele sunt  din morcovi.

Pe o a doua farfurie am facut nasul dintr-o rosie cherry, ochii din feli de masline, gura din “Sos fin de smantana si galbenus de ou”, iar dintii din boabe de mazare. Am realizat chiar si niste cearcane din feli de morcov.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu