Translate

luni, 4 martie 2013

Rulada de aluat dulce cu branza si stafide




Rulada de aluat dulce cu branza si stafide.

Ingrediente
750 g faina
1 ½ pachetele drojdie uscata
3  oua
200 g zahar
380 ml lapte
20 g unt
Sare
Extract de vanilie
1500 g branza de vaci
200 g stafide
130 g  zahar
Coaja de lamaie

Pun stafidele la hidratat.

Am amestecat faina cu drojdia uscata si am lasat deoparte, pana am incalzit laptele.

Doua oua le-am batut cu sare si le-am amestecat cu 200g zahar si unt topit.

Laptele fierbinte l-am turnat peste ouale batute cu zahar, apoi a urmat faina, extractul de vanilie, am ras  coaja de lamaie si am framantat cateva min.

Aluatul rezultat l-am pus la crescut timp de 1 ora. Asez o folie de plastic in contact cu aluatul sa evit uscarea  suprafetei acestuia.

Amestec branza cu zaharul, coaja de lamaie, si stafidele hidratate.

Intind aluatul crescut , cat de mult se poate, ramanand la o grosime de 2-3 mm. Din cantitatile pe care le-am folosit imi iese o foaie de 60/40 cm.

Asez toata branza cu stafide pe aluat si o intind egal pe toata suprafatata acestuia, apoi formez rulada.

Pun pergament intr-o tava de cuptor si asez rulada in forma de potcoava.

Las inca 30 de min sa creasca in tava, sparg un ou, il bat si ung suprafata ruladei.

In  cuptorul preincins la 170° pun rulada si o las sa se coaca 55 min.

Folosesc zahar pudra pt décor.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu