Translate

duminică, 24 martie 2013

Salata de primavara cu leurda, loboda si Dorada



O salata buna este intotdeauna o binecuvantare a naturii!

Acum, in acesta perioada a anului vreau sa profit de tot ce este mai proaspat.

Am sa folosesc leurda, loboda, ridichii, salata verde, ceapa verde, dar eu nu tin post sau dieta asa ca am sa adaug peste Dorada, mozzarella proaspata, fasole rosie si paine integrala cu seminte pusa pe gratar.

In postarea aceasta nu am sa pun ingredientele cu gramaj, fiecare e liber sa foloseasca dupa propria-i dorinta. In schimb am sa scriu cate ceva din tehnica de pregatire a pestelui si cum am facut dressing-ul pt salata de azi.

Sa incep cu Dorada!

Filetez  pestele, il spal, il pun pe prosop de hartie sa absoarba apa. Dupa aceste operatiuni il ung cu ulei si-l sarez.

Pun gratarul pe flacara si asez pe el o foaie de pergament, in acest fel ma asigur ca pestele nu se va lipi.

Pestele se gateste repede, 2 min pe fiecare parte ar trebui sa fie suficient.

Dressing-ul il pregatesc cu sare de Himalaia, ulei de masline extra virgin, putina zeama de lamaie, otet aceto balsamic si putin oregano uscat. Amestec totul cu telul pana ce se dizolva sarea.

Cand termin pestele de fript, indepartez pergamentul si pun feliile de paine pe gratar.

Asez pe farfurie in ordine:  salata verde, loboda, leurda, rondele de ridichii, rondele de mozzarella, fasole rosie, painea prajita, pestele, ceapa verde si inchei cu dressing-ul.

Ca sa ma rasfat am asociat acesta salata cu un vin alb, demisec, un Gewurztraminer!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu