Translate

sâmbătă, 31 mai 2014

Pui crocant cu legume



De obicei cumpar cate un pui de tara: galben, gustos si cu grasime multa. Spatele, gatul si inca cateva parti ce rezulta dupa transare, merg automat la ciorba. Pieptul intotdeuna il fac la gratar, iar copanele si aripioarele le-am facut in tigaie cu ulei de palmier.

Azi am sa descriu cu am facut pui crocant cu legume.

Ingrediente
2 copane pui
2 aripioare pui
2 cepe galbene
2 cepe verzi
150 g fasole verde
100 g mazare
100 g conopida
100 g brocoli
100 g morcovei
10-12 rosii cherry
½ zeama lamaie
20 g ulei palmier
Sare
5-6 catei usturoi

Copanele le-am impartit in doua: ciocanelele si partile superioare.

Aripioarele le-am crestat ca sa pot sa le indrept sa se patrunda corespunzator.

Toate ingredientele de mai sus mi-au ajuns pt 3 portii generoase.

Carnea o sarez bine, apoi o pun in uleiul incins, cu pielita in jos. La inceput dau focul mare apoi dupa 2-3 min il domolesc. Las sa se faca pielita crocanta , apoi intorc carnea si repet procedeul de mai devreme: intai focul tare , apoi incet. Tot timpul tin tigaia acoperita cu capac.

Cand carnea e gata o las deoparte sa se linisteasca si ma apuc sa targ legumele la tigaie, in jiul format de la pui.


Prima oara pun ceapa, pe care am taiat-o in 8, cand se rumeneste adaug restul de legume – fara rosii – sarez, adaug usturoiul si zeama de lamaie. Rosiile le pun  la sfarsit doar cateva clipe, pt ca vreau sa evit sa se flescaiasca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu