Translate

joi, 14 august 2014

Ce mananc in vacanta - part 2



In partea a doua “Ce mananc in vacanta?” am sa descriu cum mananc eu sanatos, gustos si ieftin.

Azi am creat un  pranz pe cat de simplu, gustos si apetisant, pe atat de ieftin.

Am folosit: cartofi noi, legume( morcovi, fasole verde, mazare, ardei gras, conopida, etc.), oua, branza feta, iaurt bio, chives si flori comestibile – pe care gazda mi le-a prezentat ca pe antibioticul natural, folosit zilnic de ea.

Legumele si cartofi sunt fierte in apa cu sare, iar ouale prajite.

La sfarsit am adaugat ulei de masline extra virgin!

Chiar daca nu se poate vedea in fotografia, pe care am realizat-o pt acesta postare, am mai folosit si flori de oregano direct din gradina gazdei. Si chive-ul l-am primit tot proaspat taiat din gradina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu