Translate

luni, 16 februarie 2015

Retete rapide pentru sportivi - 5. Muschiulet de porc cu paste, legume si valeriana





Mentionam  in postarea “Ficatei pui cu taitei de orez si legume”, ca este un preparat bine balansat cu proteine, glucide si lipide, ca de altfel toate preparatele din acesta serie, iar pe blogul meu de sport spuneam ca eu am o dieta bazata pe 25% proteina, 55% glucide si 20% lipide. Insist pe acest aspect, deoarece fiecare trebuie sa adapteze retetele in funtie de nevoile sale.


In postarea anterioara spuneam ca fierb cantitati mai mari de paste sau legume, tocmai pentru a le folosi cu alta ocazie.

Am pennele si mazarea fierte de la reteta cu ton, asa ca trebuie sa fierb doar morcoveii, sa frig carnea si sa fac o salata cu valeriana.

Muschiuletul de porc il feliez, ung cu ulei si sarez. Il adaug pe gratarul incins si-l frig.

Salata cu valeriana o fac clasic: sare, ulei masline extra virgin si otet balsamic.

Pentru mine nu dureaza mai mult de 20 minute sa pregatesc acest preparat.

De aceasta data raman cu bucatele de carne fripta, pe care am sa le folosesc sa-mi fac sandwich-uri a doua zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu