Translate

joi, 19 februarie 2015

Retete rapide pentru sportivi - 7. Spagete cu branza, sfecla rosie si avocado



Preparatul de azi este o dovada de necontestat ca pot sa-mi fac ceva de mancare, repede si cu ceea ce am prin bucatarie.

Si acest preparat este bine balansat, avand carbohidrati, proteine, lipide, vitamine, minerale.

Daca pana acum am postat preparate cu ficatei de pui, piept de pui, muschiulet de porc, ton, somon… de data acesta nu am avut timp sa merg la cumparaturi si am folosit exact ceea ce am avut in bucatarie: paste integrale, branza telemea de casa, 1 sfecla rosie, un avocado si masline kalamata.

Reteta acesta imi aduce aminte de copilarie, cand tata sau bunica nu aveau timp si imi faceau macaroane cu branza si zahar.

Pun apa cu sare la fiert. Cand da in clocot adaug pastele si las sa fiarba cat scrie pe ambalaj.

Am inlocuit zaharul cu sfecla rosie pa care am curatat-o si am taiat-o cubulete.

Incing o tigaie si inabusesc bucatelele de sfecla cu apa de la paste si un pic de otet balsamic. Las sa scada pana aproape se caramelizeaza. Acest mod de preparare va face bucatelele de sfecla dulci.

Scurg pastele, le asez in farfurie si le stropesc cu putin ulei de masline. Adaug branza pe care o faramitez intre degete, apoi sfecla caramelizata, cubulete de avocado si maslinele.

Prepar totul in 20 minute.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu