Translate

marți, 20 octombrie 2015

Salata cruditati din conopida si ridichi



Consider ca sezonul rece nu ne priveaza de posibilitatea de a beneficia din plin de enzime, antioxidanti, vitamine si minerale.

Salata de conopida cruda cu ridichi, marar, tulpini de telina si castraveti murati este asemanatoare cu salata de cruditati si exemplul care imi sustine afirmatia de mai sus.

Ingrediente

1 conopida mica
3-4 ridichi
4-5 castraveti murati
4-5  fire de marar
2-3 tulpini telina
Sare
Oregano uscat (putin)
230 gr maioneza

Am pus conopida intr-un castron cu apa si otet. Dupa 10-15 minute am scos-o din apa cu otet si am inceput s-o toc marunt.

Castravetii i-am taiat  cubulete mici si i-am stors.

Am taiat ridichiile julienne.

Maioneza am realizat-o din 2 galbenusuri de ou, sare, ½ zeama lamiae si @ 180 ml ulei.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu