Translate

sâmbătă, 12 decembrie 2015

Mancare la pachet pentru munca 1



In urmatoarele postari am sa insir cateva exemple de pachet pentru munca, usor de realizat si pe care eu le folosesc zi de zi.

Dupa seria de “Retete rapide pentru sportive” am considerat ca e nevoie sa vin cu o completare. Asa cum scriam in acele postari, pregatesc cantitati mai mari decat necesarul unei singure mese, iar ceea ce ramane, folosesc la pachetul pentru munca de a doua zi.

Am sa incep cu pachetul compus din pulpa de bibilica fiarta, conopida cu varza, ceapa si rosii la cuptor.


Carnea de bibilica am fiert-o cand am facut ciorba de bibilica.

Pe langa carne si conopida la cuptor, am adaugat si un amestec de legume fierte: mazare, morcov, fasole verde, ardei gras rosu si boabe de porumb.

La aproape fiecare preparat al meu este prezent patrunjelul proaspat, atat pentru aspectul vizual, de contrast si prospetime, cat si pentru calitatile sale, acesta continand vitamin C, fier, calciu, enzime, etc.

Urmatoarea postare va contine un preparat din oua fierte, salata de cruditati din conopida si amestec Mexican din legume fierte.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu